Субота
27.04.2024
02:06
Вхід на сайт
Календар
«  Травень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Пошук
Опитування
Дайте оцінку сайту федерації
Всього відповідей: 25
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
Архів записів

Дніпропетровська міська федерація спортивного туризму


16:51
Чемпионат города по технике горного туризма 2012
Чемпионат города по технике горного туризма 2012
время проведения соревнований 8 — 10 июня 2012г.

место проведения скалы парка им.Т.Шевченко под мостом

кратко о соревах

два класса сложности дистанции (II к.с. и III к.с.)

команда — 4 чел.

этапы

1. скалы
2. спасработы

проводящая организация т/к Строитель

обращаться за справками и подача предварительных заявок гл.судья Стрельченко Вадим vad@service.dp.ua 098 497 61 33
или
зам.гл.судьи Минчин Владимир 093 567 51 55
адрес клуба Строитель, ул.Ленина 44а

ПОЛОЖЕНИЕ

Чемпіонат міста з техніки гірського туризму парк ім.Шевченко (під мостом)

1. Мета та завдання:

• Підвищення технічної і тактичної майстерності гірських туристів, а також популяризації гірського туризму серед молоді.
• Задачами змагань є перевірка тактичної, технічної і фізичної підготовки гірських туристів до походів, а також визначення найсильніших команд міста.

2. Учасники змагань:

Склад команди — 4 чоловік: 4 учасників, 1 суддя, 1 тренер-представник команди
До участі в змаганнях допускаються туристи не молодше 16 років і мають досвід участі:
- III класс- в спортивних туристських походах не нижче II к/с або в змаганнях по ТГТ не нижче за II клас.
- II клас — в спортивних туристських походах не нижче I к/с або в змаганнях по ТГТ не нижче за I клас.
Суддя від команди повинен мати кваліфікацію не нижче судді по спорту.

3. Програма змагань:

08.06.12. — 9-00 – 17-00 Підготовка суддівської документації, умов проведення змагань, умов проходження дистанцій.
Підготовка дистанцій «Скелі», «Спасработи». Очищення скельного масиву
від камін-ня, набивання крюків, провішування вірьовок, маркіровка трас,
організація табору для прийому учасниківзмагань
17-00 – 21-00 Установчий семінар суддів
до 21-00 Заїзд і розміщення команд
17-00 – 21-30 Робота мандатної комісії
21-30 – 22-00 Нарада ГСК з представниками команд
09.06.12. — 8-00 – 9-00 Ознайомлення команд з дистанціями
9-00 – 10-00 Підготовка заявок по тактиці
10-00 – 10-30 Відкриття змагань
11-00 – 20-00 Змагання на дистанціях
21-00 – 21-30 Нарада ГСК з представниками команд
10.06.12. — 8-00 – 14-00 Змагання на дистанціях
14-00 – 15-00 Підведення підсумків змагань
15-00 – 15-30 Закриття змагань

4. Дистанції змагань:

Змагання проводяться на дистанціях III і II класів
Змагання III класу:
1. Подолання скельної ділянки по заданому маршруту з контрольним вантажем .
2. Проведення рятувальних робіт на складному скельному рельєфі (підйом, транспортування, спуск потерпілого, в’язка носилок, транспортування по самостійно організованій навісній переправі і т.п.) з елементами надання долікарської допомоги.
Змагання II класу:
1. Подолання скельної ділянки по заданому маршруту з контрольним вантажем .
2. Проведення рятувальних робіт (під’їм, транспортування, спуск потерпілого), надання долікарської допомоги.

5. Спорядження:

Команди, що беруть участь в змаганнях, повинні мати спорядження в кількості
не меньш:
командне

- мотузок основний 10мм 30м — 4 шт.
карабіни з муфтами — 12 шт.
комплект для в’язки носилок — 1 компл.
аптечка медична стандартна — 1 шт.

особисте

- страхувальна система (пояс+беседка) — 1 шт.
самостраховка (10мм, не більше 1,5м) — 2 шт.
репшнур — 5 м
карабіни з муфтами — 3 шт.
рукавиці страхувальні — 1 пара
каска з номером ззаду і з боків — 1 шт.
рюкзак для контрольного вантажу — 1 шт.
бинт стерильний (5 м) — 1 уп.

Спорядження, застосовуване для проходження дистанції, повинне бути допущене з дозволу ГСК( зам. головного судді по безпеки).
Додаткове і нестандартне спорядження може бути застосовано тільки з дозволу ГСК.

6. Визначення результатів та нагородження:

Результати команди на кожній дистанції визначаються по сумі балів за час, що затрачує на проходження дистанції, і штрафних балів за порушення техніки і тактики. Виграє команда, що набрала якнайменшу суму балів. У разі рівності суми балів перевага віддається команді, що має меншу кількість штрафних балів, а у разі рівності штрафних балів — стартуючої раніше.
Місце команди в общекомандном заліку в кожному класі визначається сумою місць на окремих дистанціях. Виграє команда, що набрала якнайменшу суму місць. У разі рівності суми місць виграє команда, що зайняла краще місце на пріоритетній дистанції, а у разі повної рівності — має меншу кількість штрафних балів. Пріоритетна дистанція буде визначена до початку змагань.
В общекомандном заліку беруть участь команди, що отримали залік на всіх дистанціях.
Команди, що зайняли I-е місце в общекомандном заліку в III і II класах, нагороджується відповідними дипломами, учасники команди нагороджуються грамотами.
Команди, призові місця, що зайняли, на окремих дистанціях, нагороджуються грамотами.

7. Додаткова інформація:

• Команди розміщуються в польових умовах і повинні мати все необхідне бівуачне спорядження для мешкання учасників і приготування їжі на примусах і т.п. (дрова відсутні);
• Додаткова інформація про змагання по тел.: 098 407 61 33 Стрельченко Вадим
• (почта – vad@service.dp.ua) vоб.т. 093 567 51 55 Минчин Владимир

чють позже будут условия…

фотки 2011
Переглядів: 485 | Додав: вадюша | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 5
5 вадюша  
1.место - сборная Днепра
2.место - строитель 2
3.место - меридиан

4 Dexin  
А кто занял призовые места ?

3 вадюша  

2 вадюша  
условия добавил...
http://avangard.profuel.info/showthread.php?p=39643#post39643

http://avangard.dp.ua/archives/5712

думаю в этот раз будет не хуже )))

1 Dexin  
В прошлом году помнится получились отличные соревнования !

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]