П`ятниця
26.04.2024
00:20
Вхід на сайт
Календар
«  Жовтень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Пошук
Опитування
Дайте оцінку сайту федерації
Всього відповідей: 25
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
Архів записів

Дніпропетровська міська федерація спортивного туризму


16:09
Соревнования
4 - 6 ноября 2011 г. на острове возле Кайдакского моста состоятся городские соревнования по спортивному (пешеходному) туризму среди молодёжи "Закрытие сезона - 2011".
Старт команд в 09.00 5 ноября 2011 г. Дистанции 2-го и 3-го класса.
По всем вопросам обращаться по тел.: 066-6066278 к Ермакову Сергею Александровичу.
Предварительные заявки подавать по указанному телефону или оставлять в комментариях к данному материалу.
Переглядів: 566 | Додав: Саныч | Рейтинг: 5.0/4
Всього коментарів: 6
6 d_kep  
Результаты соревнований по спортивному (пешеходному) туризму среди молодёжи "Закрытие сезона - 2011":

3-й класс:

I - ДГФСТ
II - Меридиан
III - Бригантина
4 - «Каста»
5 - Меридиан-2
6 - ОДОС
7 - ОДЮСТШ

2-й класс:

I - МО «Казачество Украины»
II - ДЮЦ Бабушкинского района
III - Строитель
4 - ОДЮСТШ
5 - ОДОС
6 - ОДЮСТШ-2
7 - Фетида

Поздравляем победителей и призёров! first

5 d_kep  
Описание дистанции ІІ класса

1. А.Практическая помощь пострадавшему. Закрытый перелом на левой ноге. Наложение шины. н/к 2 б.

Б.Изготовление бухты веревки для переноса пострадавшего. н/к 2 б.

2. Транспортировка пострадавшего на бухте веревки.

Переноска пострадавшего на бухте. Длина 50м. 1А. 1б.

Условная травма – Закрытый перелом на левой ноге.

Пострадавший выбирается командой.

Нести пострадавшего должны 2 человека.

3. Переправа через речку по бревну.

Этап оборудован судейским фалом для подстраховки участников.

Длина этапа до 20м, длина бревна до 10 м. Команда самостоятельно наводит перила и сопровождение. Течения в речке нет. Линия заступа – начало и конец бревна. Контрольное время прохождения этапа 10минут.2А. 8б.

4. Навесная переправа через речку.

Организация переправы – командная. Расстояние между опорами до 21 м. Течения в речке нет. Первый участник переходит речку по бревну. Команда наводит навесную переправу и организует сопровождение согласно правил. Контрольное время прохождения этапа 20 минут. 2А 8б.

5. Подьем по склону спортивным способом.

Длина до 30м. Крутизна не более 45 градусов. Этап оборудован судейской веревкой, контрольными линиями. Участники проходят этап со схватывающим узлом. 1Б.6б.

6. Траверс склона.

Длина до 30м. Крутизна 30 градусов. Этап оборудован линиями заступа, судейской веревкой, первые 3 пролёта которой (условно) закреплены «не жёстко», а четвертый – «жёстко». Количество обязательных ППС – 4 шт. 1Б. 8б.

7. Спуск по склону спортивным способом.

Длина до 30м. Крутизна не более 45 градусов. Этап оборудован контрольными линиями, судейской петлей с глухим карабином в начале этапа. Организация перил для спуска – командная. Все участники проходят этап с тормозным устройством «Восьмерка». Контрольное время прохождения этапа 10минут. 1Б 6б.

Финиш команды.

Выносной этап.

8. Вязание узлов.

Команда подходит на этап по мере готовности.

Участвует вся команда. Выбор задания по карточке, каждому участнику.

Количество узлов – 1. Время вязки узла 30 сек. Взаимопомощь – запрещена.

4 d_kep  
3. Траверс скельної ділянки (2А, 8 б). Довжина – 27 м.
Етап обладнано двома вантажними петлями (ПС) та сіма локальними петлями з ЗСК; та додатково суддівськими перилами для самостраховки першого та останнього учасників та суддівською страховкою для них. Перший та останній учасники наводять та знімають командні перила, відповідно. Транспортування вантажу їм заборонено. Самостраховка другого і третього учасників здійснюється по командних перилах з обов`язковим додатковим захопленням суддівських перил. Навантаження суддівських перил під час руху на ДП не штрафується.

4. Круто похила переправа вниз (3А, 6 б). Довжина – 35 м.
Етап обладнано суддівською переправою та ПС на вихідній та цільовій ділянках. Учасники рухаються по переправі з верхньою командною страховкою та самостраховкою вусом. Вантаж транспортується окремо.

5. Підйом по схилу (1Б, 7 б). Довжина – 30 м. Крутизна схилу – 450.
Схил трав`яний. Етап обладнано двома ПС та двома локальною петлею з ЗСК. Перший учасник піднімається по схилу з самостраховкою альпенштоком та наводить перила. Решта – піднімаються по наведеній перильній мотузці.

6. Спуск по схилу (1Б, 6 б). Довжина – 30 м. Крутизна схилу – 450.
Опора для кріплення – ЗСК. Всі учасники спускаються по наведеній командою перильній мотузці.

7. В`язання вузлів (1А, 2б).
Кожен з учасників в`яже один вузол з переліку вузлів у Настановах, названий суддєю. Час на виконання – 30 с. Етап виконується після перетинання фінішу дистанції та зупинки секундоміра.

Фініш. Фіксується по виходу всіх учасників команди і спорядження за лінію фінішу, яка розташована поблизу лінії старту.

Особливі умови:
1. Волочіння мотузок між етапами заборонено.
2. Знаходження представників команд, дорівняних до них осіб, глядачів та преси у зоні роботи команд заборонено.
3. Лайка учасників змагань – штрафується аж до зняття команди з дистанції.
4. Старт команд – примусовий, відбувається без попереднього показу дистанції. Відлік часу руху команди, що вчасно не з`явилась на старт, починається без попередження команди згідно стартового інтервалу. Рух на дистанції здійснюється відповідно до схеми дистанції.
5. Вантажем вважається: рюкзаки та чохли для мотузок (навіть порожні), бухти мотузок (основних та допоміжних довжиною більше 10 м).
6. Команда, що не вклалася у ПКЧ1, припиняє роботу на етапі, отримує штрафні бали (20 б. за кожного учасника та 20 б. за спорядження), забирає спорядження та прямує до наступного етапу.
7. Команда що не вклалася у ПКЧ2, припиняє роботу на етапі, отримує штрафні бали (20 б. за кожного учасника та 20 б. за спорядження), забирає спорядження та прямує до етапу 4-а.

Етап 4-а: Траверс схилу (1Б, 6б). Довжина – 30м. Крутизна схилу – 350.
Схил кам`яний. Етап обладнано двома ПС, двома локальними петлями з ЗСК та 5-ма ППС. Перший та останній учасники рухаються на командній страховці. Транспортування вантажу їм заборонено.
Після проходження етапу, команда продовжує роботу на етапах 5, 6, 7.

Підведення підсумків.

Результати команд на дистанції визначаються наступним чином:
Серед команд, які пройшли дистанцію повністю, результат визначаються по сумі часу проходження дистанції і штрафів. Команди, що не вклалися в ПКЧ2 чи ПКЧ1, продовжують дистанцію за особливими умовами і посідають місця після команд, що пройшли повну дистанцію, спочатку ті, що пройшли ПКЧ1, а потім всі інші. Результати команд, що не вклалися у ПКЧ, визначаються за принципом визначення результатів команд, що пройшли всю дистанцію. При рівності результатів вище місце займає команда, яка має меншу суму штрафів.

3 d_kep  
Умови дистанції
"Командна смуга перешкод"
1. Клас дистанції 3-й (56 балів)
2. Довжина 1300 м.
3. Сумарний перепад висот до 60 м.
4. Кількість етапів – 7, з самонаведенням – 5.
5. Проходження дистанції – згідно діючих Правил, Настанов та цих Умов.
6. ПКЧ1- 20 хв., ПКЧ2 - 15 хв.
7. Проходження всієї дистанції в касках, лікті та коліна закриті.
8. Склад команди: 4 осіб (не менше однієї жінки).
9. Стартовий інтервал 25 хв.
10. Команда прибуває на місце старту з декларацією спорядження за 20 хв. до старту для проходження технічної комісії.
11. При проходженні дистанції лідирування заборонене.
12. Все нестандартне спорядження повинно бути задекларовано і пройти технічну комісію у складі головного судді та судді з безпеки не пізніше ніж за 15 год. до початку змагань на дистанції.
13. Необхідне спорядження: - командне - мотузка основна 40м – 2 шт., мотузка основна 30 м - 2 шт.; - особисте – ІСС в комплекті, каска, карабіни – 6 шт., гальмівний пристрій, рукавиці, «прусік» з допоміжної мотузки – 2 шт. Інше спорядження – на розсуд команди.

Перелік етапів
Етапи розташовано згідно схеми. Номери етапів відповідають порядку їх проходження.
Скорочення:
ППС- проміжний пункт страховки,
ПС – пункт страховки,
ПКЧ – проміжний контрольний час,
ДП – ділянка перешкоди,
ЗСК- заглушений суддівський карабін.

1. Нвісна переправа через воду (2Б; 12 б). Довжина – 22 м.
Опори для кріплення переправи: природні вантажні опори (дерева). Діаметри опор на вихідному та на цільовому березі – до 1 м. Перший учасник долає перешкоду по колоді, страховка – командна, можлива додаткова самостраховка жердиною, альпенштоком. Решта – по наведеній командою переправі з супроводженням та самостраховкою вусом. Вантаж транспортується окремо. ПКЧ1 – фіксується по виходу всіх учасників команди і спорядження за лінію ПКЧ (уріз води на цільовому березі).

2. Підйом по вертикальних перилах (3А, 12 б). Довжина – 15 м. Крутизна схилу – 900. Етап обладнано двома локальними петлями та однією вантажною петлею (ПС). Перший учасник піднімається по суддівських перилах з верхньою суддівською страховкою. Інші – по наведених перилах (обов`язкове кріплення двома карабінами, застібнутими назустріч один одному) з верхньою командною страховкою. Підйом виконується лише з застосуванням схоплюючих вузлів. Вантаж транспортується окремо. ПКЧ2 - фіксується по виходу всіх учасників команди та вантажу за лінію ПКЧ (постановка в ПС вусом самостраховки, вантаж зафіксовано в ПС карабіном або він знаходиться на комусь з учасників, але не в руках).

1 вадюша  
мне на почту кто-то может скинуть положение и условия соревнований ???
vad@service.dp.ua

2 d_kep  
А что, ещё не скинули? Ща выложу.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]